Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Ia Hornesjö - 8 januari 2014 09:55

Idag blev det full rulle i köket, min lilla kille blir helt exalterad när alla hundarna kommer inrusande till honom på morgoen. Han sliter och drar i allas öron och svansar, klart det inte gillas till 100% av alla, men inte bryr han sig om det, blir han tillsagd av någon av hundarna så lägger han sig på rygg och sedan trycker han sig riktigt nära den som sagt till honom.

Efter maten och när alla vi hundar hade varit ute så var det sovdags för Xanthos, så jag gick in och la mig i köket och tuggade lugnt och stilla på en morot, men det hörde tydligen lillen, för helt plötsligt så fanns han där nästan inne i min mun för att ta moroten. Jag gillar att busa lite med honom, så jag släpper taget ett tag och låter honom ta den, sen tar jag tillbaka den och låter honom försöka ta den igen, jag morrar lite åt honom för att han ska förstå vad jag menar, men han har ju ingen respekt för mig, men vi har rätt kul han och jag tillsammans. Matte tog ett par bilder på oss, egentligen hade det varit roligare med en film sa hon, för då hade man kunnat se hur duktig jag är när jag lär min lilla son lite vett.

Allt för denna dag

Olga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards